ΑΓΩΝΑΣ 300km ΣΤΑ ΙΜΑΛΑΪΑ-3ος ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΟΦΟΙΡΗΣ





12o étape, Namché-Lukla, 25.11.2010

Καλησπέρα από τη Lukla Ευτυχισμένοι και μέσα στα χαμόγελα τερμάτισαν οι αθλητές του 4ου Solu Khumbu Trail. Σήμερα η μέρα είχε μία ιδιαιτερότητα. Ο αγώνας ξεκίνησε στις 5 το πρωί με απλό περπάτημα για μερικά χιλιόμετρα (μέχρι έξω από το Namche). Από εκεί δόθηκε η εκκίνηση και μέχρι τις 11:00 περίπου όλοι είχαν τερματίσει, στο χωριό Lukla. Η σημερινή διαδρομή δεν είχε αγωνιστική μορφή λόγω της υπερβολικής κούρασης των αθλητών. Η μέρα ήταν ηλιόλουστη μέχρι λίγο πριν τη Lukla, όπου ο καιρός ξανάκλεισε (αύριο ελπίζω να έχει ανοίξει για να μπορέσουμε να φύγουμε). Ο Νίκος τερμάτισε 3ος σε αυτό το etape και 3ος στη γενίκη κατάταξη. Έφτασε στη Lukla περίπου στις 14:00. Χθες βράδυ μου είπε ότι θα ξεκινούσαν στις 5:00 και δεν υπήρχε λόγος να ακολουθήσω. "Θα σε περιμένω εγώ αυτή τη φορά για να σε φωτογραφίσω στον τερματισμό", μου είπε λίγο πριν πάει για ύπνο.
Στον τερματισμό είχε αρχίσει μια εκδήλωση για τους βαστάζους του αγώνα, όπου οι αθλητές τους έδωσαν κάποια δώρα καθώς και κάποιο χρηματικό ποσό που τους μοιράστηκε. Φτάνοντας μια παρέα Γάλλων, φίλοι του Νίκου και μόλις με είδαν άρχισαν να φωνάζουν με χειροκροτήματα : "έφτασε ο Σέρπα του Νίκου!". Άρχισαν να με χειροκροτούν και να με χτυπάνε στην πλάτη φιλικά καθώς πήγαινα προς τον Νίκο. Με μεγάλο χαμόγελο και μια ζεστή χειραψία ο Νίκος μου είπε: "Μπράβο, τερμάτισες κι εσύ!". Κάθησα λίγο να συνειδητοποιήσω τι γινόταν, αφού τα τελευταία χιλιόμετρα τα έκανα με 38 πυρετό και έπρεπε να μπω στο κλίμα. Η εκδήλωση συνεχίστηκε και εγώ με τον Νίκο πήγαμε λίγο πιο κει για να βγάλουμε φωτογραφίες και να τα πούμε.

Αυτή τη στιγμή τον περιμένω σε ένα καφέ και ευχαριστιέμαι τον πρώτο μου καπουτσίνο εδώ και 15 μέρες. Σας γράφω τα βασικά, μιας και δεν έχω καταλάβει ακόμη ότι τελείωσε ο αγώνας. Αύριο, αν όλα πάνε καλά με τον καιρό, θα πετάξουμε για Kathmandu, όπου θα ακολουθήσει η τελετή απονομής για τους νικητές του αγώνα. Νικητές βέβαια, είναι όλοι όσοι πήραν μέρος σ' αυτόν τον δύσκολο και απαιτητικό αγώνα. Αν και με αρκετό πυρετό τόσες μέρες, νιώθω υπέροχα που μπορώ και κάθομαι αυτή τη στιγμή να γράφω ότι κατάφερα να κάνω αυτό το οποίο ήρθα να κάνω. Θα μου επιτρέψετε να χαρώ αυτές τις στιγμές πρώτα μόνος μου και μετά με τον Νίκο, ο οποίος μου'χει τάξει να πιούμε μερικές μπύρες σήμερα. Θα τα πούμε σύντομα από κοντά με την ησυχία μας.

Σας ευχαριστώ και θα τα ξαναπούμε!
Ναταλία, ετοιμάσου…

Lukla, 25.11.2010
Γκιριτζιώτης Μπάμπης

ΌΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ σε: http://www.go-mrp.com/